زیباتر میشوم
زیباتر میشوم
تجربه های من از برنامه لاغری برای همیشه

سلام خدای خوب خودم

سلام سلام

 

خیلی خیلی شرمنده که نرسیدم روز 60 ام رو بنویسم

راستش وقت بود اما یادم نبود

تو این ماه دوم هم خیلی رعایت کردم و تا جایی که تونستم ورزش هم انجام دادم

اما زیاد نمیتونستم تحرک داشته باشم به خاطر پاهام که یکمی درد داشتن و دکتر بیشتر استراحت بهم داده بودن

با این حال من خوب پیش رفتم

و الان وزنم 65 کیلو هست و همینجور در حال رعایت کردن هستم به امید خدا  تا آخر شهریور ببینم به 60 میرسم

که حتما هم میرسم

پیش به سوی زیباتر شدن در هر لحظه از زندگیه زیبامون

 

همتونو دوست دارم دوست جوونا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, توسط بی بی سپندار